Hund "pool"??

Fibusen

Trådstartare
Det är varmt,riktigt varmt,nästan 30 grader ute NU..

Vovven älskar att plaska och bada,och nu skulle han verkligen behöva lite vatten att plaska in...

Förra året köpte jag en barnpool att ha hemma på gården,den höll i 5 min,sen hade han grävt sönder botten...:grin::crazy:

Nån som har någon smart lösning? Måste alltså vara en hård plastbotten då han gillar att gräva och plaska...

Hunden är medelstor (50 cm,30 kg),och tanken är ju att han ska iaf kunna ha vatten upp till magen.. Gärna att han får plats hel i,vi har haft barnbaljor,men då får han knappt plats med hela kroppen..

Sv: Hund "pool"??

Det finns ju sånna där sandlådor/barnpool i hårplast på leksaksaffärer, har sett sånna som ser ut som en sköldpadda. Vet inte hur djupa dom är dock..

Jaaa,taaaack!!!! :bow::D Det kanske kan vara något!!! Ska absolut kolla upp det!

Jag har en barnpool i hårdplast som ser ut som en liten båt. Den är inte djup men mina två 30 kg hundar ligger gärna i den och svalkar sig. Måste byta vatten ofta då de drar med sig en hel del jord och gräs iden och då är det bra att den är liten. Jag köpte den på Coop forum.

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet... 2
Svar
27
· Visningar
1 625
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 457
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 003
Senast: Calmiche
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 246
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka