Är så orolig. Har kontaktat veterinär men ingen har tid att ta in min hund. Kontaktade även djursjukhus och de kunde inte heller!! Min hund börja med diare och lite fastare avföring med bloddroppar i slutet. Sen var det mer lös rinnig diare som var blodblandad med droppar i slutet av blod. Hon kräktes i 2 gånger som var mörkt!
Sen bajsade hon bara ut blod. Men hunden är pigg för övrigt! Märker ju att hon har ont för hon är lite låg.. lite orolig. Veterinär sa att jag skulle köpa diarsanyl och ge henne och bara ris och torsk. Hon dricker och äter som vanligt. Men riset vill hon inte ha.
Jag är så orolig och får panik. Finns en veterinär nära mig som kan ta henne men han är otroligt dålig och fått så mycket kritik. Men min lilla pälskling.. vad tror ni? Vad ska jag göra?
Ska jag avvakta till måndag som veterinären sa?
Min hund åt lök i lördags och jag är rädd att det är därför hon är som hon är
Sen bajsade hon bara ut blod. Men hunden är pigg för övrigt! Märker ju att hon har ont för hon är lite låg.. lite orolig. Veterinär sa att jag skulle köpa diarsanyl och ge henne och bara ris och torsk. Hon dricker och äter som vanligt. Men riset vill hon inte ha.
Jag är så orolig och får panik. Finns en veterinär nära mig som kan ta henne men han är otroligt dålig och fått så mycket kritik. Men min lilla pälskling.. vad tror ni? Vad ska jag göra?
Ska jag avvakta till måndag som veterinären sa?
Min hund åt lök i lördags och jag är rädd att det är därför hon är som hon är