• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare _Ishästen_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 793
Sv: Huga!

:eek: :eek: :eek:
.... det måste ju vara en psykiskt sjuk person som ansvarar för det där huset och dess fyrbenta inneboende :eek: ... fy faaaaaaaAAAAN. Stackars djur :(

hua , stackars katter. spontant tycker jag nog det är dags att tillämpa USA:s system med fängelse och skyhöga böter för personer som missköter sina djur.

Jisses!

omg_2.gif

Hur kan man göra så mot sina djur? Man får hoppas att det är en psykisk sjuk männiksa som haft djuren och iom det itne vetat vad h*n gjort. Sånt här är tragiskt. Men förstår inte att det pågår i sverige...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
325
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025