Jag vet inte om nån här kan ge nåt tips men kanske iallafall kan fråga!
Men jag undrar om nån har nåt tips hur man får mera jämnare och finare hy? Jag hatar hur min hy ser ut för den är så o jämn och som knottrig och att jag har synliga porer på näsan och sånt. Och jag vill få slätare och finare hy så jag kan vara utan smink ibland.
Så det jag undrar är om nån har nåt tips på kanske nåt serum eller toner nånting som är bra? Och helst inte så dyrt!
Den hud vården som jag använder nu är en ren göring från cetaphil som är exfolerande. Och ungefär varannan dag så har jag en enzym peeling. Och sen har jag en ögon kräm med ceramide och en med hyluron sura och jag brukar oftast ha båda. Och sen en salicyl syra som jag har på kinderna där jag kan få finnar och ibland på näsan och pannan om det verkar be hövas.
Och sist så har jag eucerin ph 5 creme tror jag den heter. Som bara är en kräm för känslig hud som jag ändå har.
Så det är min hud vårds rutin som jag gör på kvällen och oftast på morgonen men har aldrig enzym peelingen på morgonen och oftast inte salicyl syran.
Förutom det så brukar jag göra nån ansikts mask kanske två gånger i veckan men jag har ingen speciell utan jag testar bara massa o lika.
Så ja om nån skulle ha nåt bra tips om nånting som jag kan lägga till så skulle det vara jätte snällt!