Nähe? måste testa! Men kör nog på natten som @HellyPå dagen! Tar hudfärgad kirurgtejp. Ibland även näsan om det är risk för mkt sol. Upplever att den bränner sig lätt trots spf50.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähe? måste testa! Men kör nog på natten som @HellyPå dagen! Tar hudfärgad kirurgtejp. Ibland även näsan om det är risk för mkt sol. Upplever att den bränner sig lätt trots spf50.
Jag använder rosa tejp, sån sjukgymnaster har!Nähe? måste testa! Men kör nog på natten som @Helly
Huden sticker av alla fuktkrämer sedan jag började med tretonoin! Lite irriterat på ögonlocket där jag nog inte ska lägga mer. Går det över när tiden är invand eller behöver jag leta efter ännu snällare produkter?
Jag får botox för huvudvärk. Men den sätts ju precis vid rynkan mellan ögonbrynen samt runt om. 1 av 4 brukar uppleva antingen att ögonbrynet hänger ned eller åker upp. Jag har upplevt båda. Första gången var det ena ögonbrynet som gick bananas och jag såg typ ut som Mr Bean när jag skrattade eller blev förvånad. Det la sig efter några gånger och nu är det mer det andra brynet som tyvärr är rätt ”förlamat” dvs rör sig inte så mycket och upplevs lite rakare än det andra.Åh, kan du berätta mer?
Jag är sugen på att botoxa min ”elva” mellan ögonbrynen, men är lite orolig för att inte kunna röra brynen alls sen. Är det en onödig farhåga?
Ja det kanske jag måste! Har kört en månad på 0,015 % och nu två veckor på 0,025%. Kanske ska prova hoppa över vissa dagarDet lär väl vara A-vitaminet som är problemet? Inte dina krämer. Skulle backat på den.
Tack för svar, ska kolla upp baby-botox ser fram emot att höra vad du tycker om resultatet!
Hur tejpar man argrynkan? Jag förstår inte
Jag kan fortfarande höja ögonbrynen, men kan inte göra arga rynkan längre.
Pannan rynkas fortfarande om jag anstränger mig så mkt jag kan.
@AraSleiJag kan fortfarande höja ögonbrynen, men kan inte göra arga rynkan längre.
Pannan rynkas fortfarande om jag anstränger mig så mkt jag kan.
@AraSlei
Såhär blev det. Är lite sned när jag försöker göra arga rynkan men det är nog vad man fixar på återbesök efter 14 dagar.
Bildserien är; avslappnad, höja ögonbrynen, arga rynkan.
Dessutom ingen huvudvärk pga kan inte gå runt och spänna mig i solen på samma vis! Win win!Verkligen ett snyggt och naturligt resultat!
Goalz!
Jag brukar tejpa som ett brett v med två bitar . Drar isär rynka n liksomHur tejpar man argrynkan? Jag förstår inte
Svarar mig själv här, för jag föll för trycket (från mig själv) och inhandlade Geek & Gorgeous A-Game 10, som är deras retinalserum. Är retinalfrälst sedan jag testat Medik8 Crystal Retinal, som jag är väldigt nöjd med. Och jag är inte mer än människa, så när jag noterade att det fanns flertalet videos och texter som jämför serumen och prisskillnaden är så stor (A-Game 10 finns bla. på kronans apotek för 210 spänn liksom) så känns det nästan rimligt att testa. Även om det säkert kommer kännas tråkigare när många av de andra trevliga ingredienserna i Medik8 serumet inte finns med, så är det liksom ändå ett retinalserum som verkar potent. Har bara fått hem det ännu och inte hunnit testa, men återkommer med uppdateringar.Har någon här testat märket Geek & Gorgeous produkter?
Svarar mig själv här, för jag föll för trycket (från mig själv) och inhandlade Geek & Gorgeous A-Game 10, som är deras retinalserum. Är retinalfrälst sedan jag testat Medik8 Crystal Retinal, som jag är väldigt nöjd med. Och jag är inte mer än människa, så när jag noterade att det fanns flertalet videos och texter som jämför serumen och prisskillnaden är så stor (A-Game 10 finns bla. på kronans apotek för 210 spänn liksom) så känns det nästan rimligt att testa. Även om det säkert kommer kännas tråkigare när många av de andra trevliga ingredienserna i Medik8 serumet inte finns med, så är det liksom ändå ett retinalserum som verkar potent. Har bara fått hem det ännu och inte hunnit testa, men återkommer med uppdateringar.