J

JohanssonMalin

Jag undrar varför valacker och hingstar har svart "gegga" på deras inre bakben och varför ston har det runt juvren? Vad är det för något, är det hudfett eller vad? Är det skadligt att ta bort det och varför bildas det? Tacksam för svar!

JohanssonMalin

Sv: Hudfett?

--------------------------------------------------------------------------------

Jag undrar varför valacker och hingstar har svart "gegga" på deras inre bakben och varför ston har det runt juvren? Vad är det för något, är det hudfett eller vad? Är det skadligt att ta bort det och varför bildas det? Tacksam för svar!

JohanssonMalin

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 594
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Cactus
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 892
Hästvård Hej! Vi har en valack som igentligen är 8 år, men mer som 6 i huvudet. Kenta som han heter, är otroligt snäll att hålla på med, han är...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka