Hubertusjakt!!

V

Vertigo

Ska någon rida imorgon?!

Det är ju så kul!!!!

Känner någon till om det finns fler, andra helger? :)

Sv: Hubertusjakt!!

Vart ska du rida hubertusjakt i morrn? :D
Min kompis ska de i morrn :D

åh, jag vill göra det! men det skulle nog aldrig gå med min lilla monsterponny x) vet någon om det finns i värmland någonstans?

Idag är de hubertusjakt i Hagfors, värmland :D
Min kompis är med ;)

Åhh undrar om det är samma hubertusjakt som min stall-hyresvärds arbetskompis ska på? de bor utanför karlstad. Borde va samma, jag menar hur ofta e det annars hubertusjakter i värmland och på en o samma dag? Kul för dom som ska vara med, lycka till och rid väl! :bow::bow::bow:

Jag ska rida en som anordnas i vårat stall imorgon. Det är bara islandshästar med så vi har inga hinde, då vi inte brukar hoppa, men vi håller ett relativt högt tempo. Sedan letar vi efter en rävsvans i skogen, ibland så har vi kapplöpning men hästarna (turridningshästar) brukar faktiskt bli lite väl vilda :p

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 286
Hemmet Vilken bank har ni ert huslån på? Vad betalar ni ränta? Är de klokt att binda räntan och isåfall hur länge? Är ny på detta då jag ska...
Svar
17
· Visningar
615
Senast: Eurydome
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
674
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.