Hubertusjakt

annoj

Trådstartare
Är det någon som vet om det finns någon hubertusjakt i småland/västra götaland. Hade varit roligt att delta i en sådan.

Sv: Hubertusjakt

Jag vet att husarerna brukar ordna hubertusjakt varje år. Men platsen brukar nog variera. Sen finns det nog en del ridklubbar som också ordnar. Kolla på klubbars hemsidor så kanske du hittar någon.

Åseda ryttarförening hade en hubertusjakt förra året men Målilla som hållit i alla hubertusjakter jag varit med på har nog ingen i år igen :cry:

Hej
Vi arrangerar Hallarödsjakten den 10 september.
Det är en typ Hubertusjakt men med kontrollerat upplopp (frivilligt)
Vill ni veta med så kontakta mig
Sven Svensson 0708-22 45 40 sven@ugab.se eller facebook "hallarödsjakten"

Var går hallarödsjakten??

Jag vill inte åka förlångt bort, bor mellan värnamo och gislaved.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
1 021
Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Marvin
·
Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
448
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka