Hubertusan

_Peplis_

Trådstartare
Köpte en magplattegjord idag, det står Hubertusan på den och en grön logga m tre hästar, är det samma som Hubertus?
+ en till lapp som är rund o röd som det står Cheval på..

Någon som har en sådan gjord, har det varit bra kvalité på dom?

Jag har letat som en galning efter en tabacco färgad m resår i båda ändar, så nu äntligen hittade jag denna, till bra pris också. Lädret känndes mjukt o fint. nu ska vi bara hoppas den sitter bra!

Sv: Hubertusan

Jag tror att hubertusan är hubertus. Hubertus rengörings grejer brukar heta hubertusan. Konstigt med cheval märke på, det är ju ett helt annat märke. Köpte du den i en riktig ridsport butik? Jag har haft ett hubertus träns och ett från cheval, och de höll sig jättefina, så lädret är det nog inget fel på.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 592
Senast: Magiana
·
Hoppning Har letat, letat och återigen letat. Hittar verkligen ingen sadelgjord med rätt färg eller pris. Tänkte höra med er om någon kanske vet...
Svar
2
· Visningar
1 824
Senast: Super Tom
·
Utrustning *Bryr er något om det? Varifrån lädret kommer och hur det är framställt? Hur schabrak och täcken är framställda? Barnarbete... 2
Svar
33
· Visningar
2 771
Senast: Chili
·
Utrustning Jag håller på och säljer ut lite begagnad utrustning som inte använs längre i hopp om att få in lite pengar att handla Nya grejer för på...
Svar
5
· Visningar
1 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2
  • Tuggbensfavoriter

Hästrelaterat

Tillbaka