Hubertus sadel

O

ostbiten

Någon som har en Hubertus dressyrsadel (Jubileum) jag har nämlligen en sån, å den knarrar. Jätte mycket. Har endå haft den i 2 år, men den narar lika mycket nu som då? Knarrar din sadel oxå så mycket??

Jag har en sådan! Dock knarrar inte min, den piper-gnisslar! :smirk: Det hörs visserligen bara om jag rider längs med väggen i ett ridhus. Det är så pass lågt ljud, men tillräckligt irriterande för mina "hundöron" att lyssna på!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 157
Senast: Bison
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025