G

glee

Jag vill lägga in ord som gör att man kan hitta min hemsida genom att söka på t.ex. google.. Meta-taggar, heter det så?
Hur skriver jag dem?
 
Sv: Html

ga in o kolla pa menyn i din browser, dvs tom nar du ar har pa buke, te x, ga till 'visa' i menyn, sedan 'kalla', o dar star far du da ett exempel pa var o hur du skriver in dina meta-taggar ;)
 
Sv: Html

Här kan du få hjälp med att göra metataggar att lägga in.
http://www.stjarnrummet.com/metagenerator/
Vissa sökmotorer söker dock på text på dina sidor och toppdomäner vilket jag har lagt märke till då jag först hade gratissidor och sedan egen domän. När jag skaffade eget domännamn tog det nämligen inte lång tid att komma in i sökmotorerna medans det kunde ta mycket lång tid om den istället låg på "gratis" sidor även om jag med gratisdomänen "ansökte" om att få bli inlagd medans jag inte gjort så när jag har haft mitt toppdomännamn.
 

Liknande trådar

Tjatter Är ett tag sedan jag flög så har inte riktigt koll på vad som är ok och inte i handbagaget. Man får inte ha med sig sin vattenflaska för...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 525
Hemmet Jag har genom köp av fastighet "ärvt" en sommarstuga full med Rörstrands-porslin som jag nu till 90% tänker sälja. Många grejer har jag...
Svar
3
· Visningar
396
Kropp & Själ Google är inte min vän idag, men vad jag eftersöker är en utövande schaman i GBG med omnejd (kan ev tänka mig att åka längre sträckor...
Svar
8
· Visningar
1 329
Senast: miumiu
·
IT & mobiler Min arbetsgivare vill att vi ska börja använda oss av AI i jobbet och har gett oss i uppdrag att utforska ChatGPT. Är det någon här som...
Svar
12
· Visningar
862
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp