Howrse-tråden

Gotthard

Trådstartare
Har hittat några gamla trådar men ingen aktiv howrse-tråd. Är det någon mer som spelar Howrse? 😁

Tycker att det är lite lagom underhållande att pyssla med på kvällarna. Spelade för några år sedan men la ner när hemsidan inte fungerade så bra på mobilen. Hittade av en slump appen till mobilen så nu har jag börjat igen 🐴 Har just nu snöat in på Connemaror och försöker förbättra genetiska förmågor på dessa. "Målet" är att ha fina färger på hästarna och vinna många tävlingar :p
 
Okej okej, fixar 😂😄
Några grundtips innan du startar så du inte slösar bort startkapitalet. Man behöver inte mata hästarna än så köp inte mat. Handla inte från Foundation hästarna där är rätt usla. Du får bättre hästar på marknaden för lägre pris och ännu bättre och billigare från Bukefolk :)
 
Några grundtips innan du startar så du inte slösar bort startkapitalet. Man behöver inte mata hästarna än så köp inte mat. Handla inte från Foundation hästarna där är rätt usla. Du får bättre hästar på marknaden för lägre pris och ännu bättre och billigare från Bukefolk :)
Tack!
Såg att det finns två olika länkar till horsereality, är det någon skillnad på dessa? Vill inte råka hamna på fel server 😊

https://v2.horsereality.com/
Är det denna som gäller?
 
Rekommenderar också Horse Reality i stället, har inte spelat Howrse på evigheter nu så det kanske är roligare eller bättre än vad det var "på min tid" men HR är lite lagom avancerat och ett okej tidsfördriv :)
 
Rekommenderar också Horse Reality i stället, har inte spelat Howrse på evigheter nu så det kanske är roligare eller bättre än vad det var "på min tid" men HR är lite lagom avancerat och ett okej tidsfördriv :)
Spelar bara howrse lite sporadiskt. Lägger inte nån energi på det. Försöker mest samla troféer. Många av dom stora spelarna lägger har lagt av då det har blivit sämre och dyrare. Eventen är dyra och ger ofta bara skräp. Dom är inte ens roliga längre. Så det har inte blivit till det bättre tyvärr
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp