S
Salla
Hur lång tid är rimlig att vänta på sin hovslagare vid tappsko resp. ny tidsbokning? Som stamkund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lång tid är rimlig att vänta på sin hovslagare vid tappsko resp. ny tidsbokning? Som stamkund.
Varför är det ALLTID så himla svårt med hovslagare?! Har vart med om allt från att dom inte kommer alls på bestämd tid, kommer mycket för sent, går inte att få tag i m.m, m.m. Skulle ngn annan egen företagare bära sig åt så skulle det företaget inte bli långvarigt, men hovslagare verkar nästan ha det som kutym?!
Ok, jag tycker alla ni verkar ha hovisar som kommer relativt snabb = som det ska vara!
Jag får alltid vänta 2-3 veckor på min, gäller även tappskor, har jag tur kan det gå på 1-1,5 vecka, vilket jag tycker är åt h*lvete för lång väntan, hoven är helt trasig när han väl kommer.
Vi körde bestämd tid var 7-8 vecka innan, men eftersom det nu på sommaren kan gå så pass kort tid som fem veckor emellan och på vintern bortåt 9 veckor så är det svårt att bestämma så.
Men nu är det bara tre veckor sen skoning och jag har redan tappskor på två av hästarna... Som dom har fått gå med i över en vecka.
Varför är det ALLTID så himla svårt med hovslagare?! Har vart med om allt från att dom inte kommer alls på bestämd tid, kommer mycket för sent, går inte att få tag i m.m, m.m. Skulle ngn annan egen företagare bära sig åt så skulle det företaget inte bli långvarigt, men hovslagare verkar nästan ha det som kutym?!
Skulle ngn annan egen företagare bära sig åt så skulle det företaget inte bli långvarigt, men hovslagare verkar nästan ha det som kutym?!