Hovslagarutbildning antagningsprov -13

n33Lu

Trådstartare
Någon som ska dit :confused:

Jag är sååå lycklig :bump: har gått vidare till antagningsproverna och jag tänkte kolla om någon mer ifrån mitten av landet Västerås/Stockholm som ska dit, personligen hade jag inte räknat med att de skulle hålla provet på Flyinge, men det ska bli underbart att få se Flyinge :D

Min tanke var att OM det är någon mer som ska ner så kanske vi kan tjäna på att ta en bil och samåka?1 ;) Jag kommer annars ta tåget ner :)

Eller det kanske t.o.m är någon som läser denna utbildning nu som kan delge lite information om antagningsprovet? Personligen är jag såå nervös på "fystestet" :wtf:
 
Sv: Hovslagarutbildning antagningsprov -13

Jag ska dit!!! :D Bor i Norrtälje, är nervös för allting! Och har faktiskt ingen aning om hur antagningsprovet ser ut, är också lite smått nervös inför fystestet! :O
 
Sv: Hovslagarutbildning antagningsprov -13

Åå så kul någon mer :D
Hur ska du ta dig ner? Läs på flyinges hemsida där står det ganska utförligt om vad som ska göras ;)

Vilken skola söker du?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 774
Senast: __sofia__
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 350
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 446
Senast: Saeta
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp