Hovslagarpriser

Status
Stängd för vidare inlägg.

the_connemara

Trådstartare
Gissade på att det skulle ligga här.

Vad betalar ni för en helskoning?
Var bor ni?
Är er hovslagare dyr/billig i förhållande till andra i närheten?

Är lite nyfiken på om det varierar mycket. Typ vad ni i stockholm eller norrland betalar till exempel.

Vi betalar 800 kr plus moms.
Bor i Halland.
Vår hovslagare är nor rätt normalprisad härikring.

Sv: Hovslagarpriser

Jag är så dålig på att söka :angel:

Edit: Men jag vill se just skillnaderna mellan de olika delarna av landet. Användarnas angivna platser ger ju inte alltid så bra upplysning...

Sv: Hovslagarpriser

Jag bor i Norrland, och just nu betalar jag 400kr men då är det en hovslagare som skor som "extraknäck" och man köper skor själv.
När han var utomlands använde jag mig av en hovslagare som skor på heltid, detta var nu på vintern så jag hade ju redan skor och allt på så för verkningen och på och av med skorna tog hon 650kr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Däggdjur Jag ska om ca 2 veckor hämta hem min lilla kaninpojke. Jag kom på ganska sent att det inte alls är lika lätt här som i Norrland att...
Svar
12
· Visningar
5 665
Senast: Modig_Korn
·
Hästmänniskan Vi har en längre tid börjat fundera på att skaffa annan gård med lite mer mark och större boningshus. Efter att ha bott i snart 20 år på...
2
Svar
36
· Visningar
5 064
Senast: gylle
·
Hästmänniskan Hej! Jag har precis fyllt 16 år och går i ettan på gymnasiet. Länge har jag funderat på det här med egen häst och för ca 1 ½ år sen var...
2
Svar
37
· Visningar
2 540
Senast: Melrose
·
F
Ekonomi & Juridik Skulle behöva lite tips om vad ni skulle göra i min sits.. Vet inte om all bakgrundsinfo är nödvändig, men ska försöka att inte dra ut...
2
Svar
35
· Visningar
4 337
Senast: fredde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka