Hövding Lavec

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Jockeoutcast
  • Startdatum Startdatum
J

Jockeoutcast

Är väldigt inresserad av att betäcka med Hövdingen.
Tycker det är konstigt att inte fler har betäckt med honom.

Har bara sett en bild av honom och inte läst någon exteriör beskrivning.
Ser kanske ut som att han har lite för vinklade hasar. Hur ser frambensställningen ut? Någon som vet?

Sv: Hövding Lavec

Kan bero på att han står uppsallad i danmark. Sen brukar ju svenskfödda ha det lite svårt att få ston.

Han står i Holland 2009 är tillgänglig med transportsperma till Sverige..
Jag har funderat på honom till mitt sto men hon skall inte betäckas i år.
Även Egon lavec kommer stå där.

Ah så bra koll hade jag.:). Men han stod väl i danmark -08 eller är jag vilse där oxå?

Både Egon och Hövding är 2 riktigt fina hingstar tyvärr lär ingen av dom få den chans som dom förtjänar kul att det finns intresse för dom :D Hövdingen är jag lite mera skeptiskt till då här var stor och trög men Egon verkar lite bättre tycker jag. ;)

Liknande trådar

Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: fio
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: sweep
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka