MsSleepalot

Trådstartare
Sitter på lasarettets dator nu och skulle behöva komm in på min hotmail, men den sidan är spärrad här.. Finns det på något vis möjlighet att ta sig in där?:cool:

Sv: Hotmail?

Sitter på lasarettets dator nu och skulle behöva komm in på min hotmail, men den sidan är spärrad här.. Finns det på något vis möjlighet att ta sig in där?:cool:

Kan finnas vägar att kringå det, ja. Men grejjen är att spärren säkert finns där av en anledning. Just privat webbmail är en ganska hög säkerhetsrisk.

Fråga personalen? :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: Trott
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
381
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka