Hotmail funkar inte?!

M

music

Är det ngn mer som inte kan komma in på sin hotmail? När jag loggar in kommer jag till en sida där det står:
"NET Passport-tjänsten är inte tillgänglig just nu på den här webbplatsen beroende på något av följande:

• Webbplatsen kan innehålla ett fel som påverkar .NET Passport-tjänsten.
• Webbplatsen kanske inte är en officiell .NET Passport-webbplats.

Du kan:
• Gå tillbaka till den här webbplatsen senare och försök logga in eller registrera igen.
• Logga in eller registrera ett .NET Passport-konto på en annan .NET Passport-webbsida"

Det går heller inte att gå in på cdon.com :crazy: ...
 
Sv: Hotmail funkar inte?!

Jag har inga problem med hotmail nu i alla fall. Vet inte riktigt vad du ska göra men vänta någon timme och se om det fungerar då..

Kommer förresten in på cdon utan problemm också.
 
Senast ändrad:
Sv: Hotmail funkar inte?!

så du kommer in? Vad kan det då vara för fel? Har inte kunnat komma in på 2 dar? På cdon står det nåt om "session" bla bla..hur ska jag göra :confused: måste in ju! :cry:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 049
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 124
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 876
Senast: Nahar
·
Skola & Jobb Skulle behöva lite input och hjälp att tänka och då är ju Buke absolut bästa platsen! Gammal medlem, anonymt konto just nu. Är 30+ och...
2
Svar
37
· Visningar
3 862
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp