Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt! Grattis till bra resultatFina siffror på KUB och allt såg bra ut. Nu blev det lite mer på riktigt
Tack, kul att få se den lille där inne.Vad skönt! Grattis till bra resultat
Fina siffror på KUB och allt såg bra ut. Nu blev det lite mer på riktigt
Nu hoppar jag med här! Gjorde ultraljud i torsdags och berättade för jobbet samma dag så nu är det officiellt
Är i vecka 15 nu och har en blivande storebror i hösttråden -17 som några fler av er! BF mitt i älgjakten så arbetsnamnet är Hälge
Jag har, precis som förra gången, en väldigt okomplicerad graviditet hittills vilket såklart är väldigt skönt. Stundtals väldigt trött dock!
September
2 - Jordgubblime, 31 år, 2:a barnet, Skåne
25 - Humla, 33 år, 2:a barnet, Stockholm
Oktober
7 - Lilleknodd2, 30år, 2:a barnet (4:e graviditeten), Södermanland
10 - Lovise, 30 år, 2:a barnet, Västra Götaland
26 - Lickety, 34, 1:a barnet, Västmanland
November
3 - zassoo, 30 år, 1:a barnet, Uppland
5 - Olympus, 29 år, 1:a barnet, Skåne
Nu hoppar jag med i tråden också! Första barnet och beräknat i mitten av oktober. Är i vecka 14 nu. Det tog en stund att bli gravid så det känns fortfarande lite overkligt!
Vi väntar nu otåligt på ultraljud i slutet på maj! Vi valde att inte göra KUB så vi har ännu inte gjort något ul alls. Det var inte möjligt att göra tidigt ultraljud här om man inte gjorde KUB.
September
2 - Jordgubblime, 31 år, 2:a barnet, Skåne
25 - Humla, 33 år, 2:a barnet, Stockholm
Oktober
7 - Lilleknodd2, 30år, 2:a barnet (4:e graviditeten), Södermanland
10 - Lovise, 30 år, 2:a barnet, Västra Götaland
15 - Rouise, 28 år. 1:a barnet, Dalarna
26 - Lickety, 34, 1:a barnet, Västmanland
November
3 - zassoo, 30 år, 1:a barnet, Uppland
5 - Olympus, 29 år, 1:a barnet, Skåne
Hur går det för er alla? Vilken vecka befinner ni er i nu?
Vecka 13 nu, tröttheten har lättat och jag känner mig nästan normalfungerande igen.Hur går det för er alla? Vilken vecka befinner ni er i nu?
Vecka 17 här. Mår ganska bra nu, men har betydligt mer huvudvärk än vanligt, periodvis typ varannan dag.Hur går det för er alla? Vilken vecka befinner ni er i nu?
Här går vi in i vecka 16 imorgon. Snart bara en vecka kvar tills vi ska få se liten igen. Jag är just nu sjukt orolig dagligen men efter att ha använt dopplern kan jag sova på nätterna. Det går snabbare att hitta hjärtljuden för varje dag och det verkar vara en bestämd sak där inne för man hör att bönan sparkar hårt mot dopplern när jag råkar trycka för hårt och puttar på den lilla
Ser fram emot att känna av alla rörelserna nu.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att den här lilla krabaten tänker fortsätta leva nu. Annars vet jag inte vad jag gör: