Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superfint resultat! Och endast slagen av en OS-ryttare!Heddan o jag har ju faktiskt varit ute på första starten efter konvalescensen. Vi blev tvåa på 65.69% i en msvB4 i lördags.
Tre domare o de låg väldigt jämnt.
Schysst med hatten lite lätt på sned..
@lil-sis Tycker det är så roligt att du kommit ut med din mara! Är ju mest miljöträning i hennes ålder, efter vinterträningen kommer starterna nästa år gå som en dans!
nej attans tävlingarna i helgen 10-11 okt i varberg är inställda, pga feber. jag som var så taggad!
"
OBS! Tävlingen inställd pga feber på anläggningen!!
"Hej alla tävlande till Varbergs Ridklubbs Höstdressyr!
Varbergs Ridklubbs tävlingssektion ser sig tyvärr nödgade att ställa in båda tävlingsdagarna med dressyr lördagen den 10:e och söndag den 11:e.
SRG-stallet som ligger på Kvarnagården har idag fått en häst med feber. Efter konsultation med veterinär och Sveriges Ridsportförbund så ser vi, med så kort varsel, ingen annan lösning än att helt ställa in tävlingarna.
Det är självklart mycket tråkigt besked att lämna till er alla, men vi vågar inte riskera någonting och är rädda om era fyrbenta vänner!!!!!!
Tävlingssektionen är hemskt ledsna att det blir inställda tävlingar!
OBS! Snälla SPRID detta meddelande till alla ni vet som ska tävla/besöka dessa tävlingar!!!!!
Pengar kommer att återbetalas snarast möjligt! Jag kommer att meddela ansvarig om detta. Har tyvärr inte i dagsläget mer information om detta.
Med vänlig hälsning Kicki Westman /Tävlingssektionen Varbergs Ridklubb "
@lil-sis Tycker ni är fina! Läs igenom protokollen och se om de stämmer överens. Öva mer på det som du fick lägre på, analysera vad du kan göra bättre och fila på det till nästa gång.