Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi debuterar 5/9. Sen rider jag även 6/9, 19/9 och förhoppningsvis 27/9. LC:1.
Sen tar vi vintervila från tävlandet om ingen mer LC:1 dyker upp.
Digert schema Jag hejar på er på håll!
Vi kommer starta 6/9 och 19/9, sen blir det eventuellt nån start i oktober.
Hon blir så lätt spänd så tanken är att nöta lite, träna på att tävla. De två första tillfällena är på samma plats, vi kör meeting direkt
Känns hon trött eller så kommer jag naturligtvis stryka oss
Härligt! Och vilken fin bakgrund ni hittade!Jag har världens bästa ponny! Drottning Barb klämde till med 70,71% i kvällens LA3!
Jag har världens bästa ponny! Drottning Barb klämde till med 70,71% i kvällens LA3!
Jag har världens bästa ponny! Drottning Barb klämde till med 70,71% i kvällens LA3!
Wow vilken bild! Snyggt!Jag har världens bästa ponny! Drottning Barb klämde till med 70,71% i kvällens LA3!
Jag och fina lilla hästen har tävlat LB:3 och LA:3 i helgen. Inga fantastiska resultat, men klart förbättrad känsla mot tidigare starter. Jag har för mig att resultaten var 63,485 i LB och 62,575 i LA. Känslan var dock viktigare än procenten...
Tack! Jag är lite ledsen (typ i alla fall) att han är så röd i tonen. Mina gamla tävlingskompisar matchade bättreVilken fin utrustning ni har, så snyggt matchat!