Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håret är torrt. Huden är kliig. Jag är trött. Kasta hit recept och tips på uppiggande shots, inpackningar, vitamintillskott, masker. Vad som helst som ger känslan av en booost. Och inget som är dyrt så tahandomkänslanmentometern slår i botten istället för i toppen.
Ät en näve solrosfrön. Huden gillar det. Märks skillnad dagen efter.Håret är torrt. Huden är kliig. Jag är trött. Kasta hit recept och tips på uppiggande shots, inpackningar, vitamintillskott, masker. Vad som helst som ger känslan av en booost. Och inget som är dyrt så tahandomkänslanmentometern slår i botten istället för i toppen.
Det brukade jag äta ofta förr. Får börja igen. Har en påse i skåpen.Ät en näve solrosfrön. Huden gillar det. Märks skillnad dagen efter.
Dyr är hundra kronor för en dos typ. Svårt att vara exakt. Det beror ju på vad det är. Men jag var mest ute efter lite smått o gott. Så ditt tips var finemang. Havtorn har jag ju dessutom i trädgården så det kan jag kanske fixa något med själv nästa år.Vilken nivå är "dyr"?
Vad gäller huden och även håret är jag insnöad på K-beauty. En sheet mask är alltid trevlig och finns i olika prisklasser.
Vad gäller kosttillskott tar jag kapslar med havtornsolja och jättenattljusolja och märker definitivt skillnad på huden, den blir mindre torr. Jag köper från Topformula, de har bra priser.
Dyr är hundra kronor för en dos typ. Svårt att vara exakt. Det beror ju på vad det är. Men jag var mest ute efter lite smått o gott. Så ditt tips var finemang. Havtorn har jag ju dessutom i trädgården så det kan jag kanske fixa något med själv nästa år.
Mina tips:Håret är torrt. Huden är kliig. Jag är trött. Kasta hit recept och tips på uppiggande shots, inpackningar, vitamintillskott, masker. Vad som helst som ger känslan av en booost. Och inget som är dyrt så tahandomkänslanmentometern slår i botten istället för i toppen.
Någon som har shotrecept. Jag har färsk ingefära, vad mer. Eller ska jag köpa Blutsaft?
Den kan jag testa. Stavmixer borde väl funka?Jag har någon fruktpresshistoria (inte en centrifug utan en sådan där som mer mal sönder frukterna för att få ur juicen). Jag gör en hälsoshot på de citrusfrukter som är billigast för dagen, så mycket ingefära jag står ut med, en chilifrukt och lite svartpeppar samt lite svensk honung. Jag gör ca en liter åt gången och gör slut på den på en vecka.
Den kan jag testa. Stavmixer borde väl funka?
Åk till Lidl och köp en flaska med avokadoolja - 59:- typ.Håret är torrt. Huden är kliig. Jag är trött. Kasta hit recept och tips på uppiggande shots, inpackningar, vitamintillskott, masker. Vad som helst som ger känslan av en booost. Och inget som är dyrt så tahandomkänslanmentometern slår i botten istället för i toppen.