A

Alvin

Jag är irriterad :mad: Har kommit till vecka 2 på Horsez 2, när jag ska börja rida dressyren får jag problem. Ist för den gröna texten där det står vad för figurer man ska göra kommer det upp en röd text och jag kan inte utföra knapptryckningarna!
Jag förlorar Massor av poäng och jag kan ju inte vinna då :eek:
Så, vad ska man göra för att häva denna förbannelse?
(Hittar ingen info om detta i manuelhäftet...om det skulle stå något om det där så får jag skylla på min trötthet )
 
Sv: Horsez 2

Va? Finns det en Horsez 2? Vill jag ha isåfall.
I ettan är det ju så att de dressyrmoment man inte läst på om i bibbioteket kan man inte utföra. Kanske är så här oxå.
 
Sv: Horsez 2

hur löser man fösrta det i början? vart ska man göra ? det ända jag vet det är att man ska leta efter nån tjej som är i fara men vart ska man vilken väg ska man ta?
 
Sv: Horsez 2

Menar du när man styr hästen helt själv?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: ryujaneiro
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 896
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 213
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 820
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp