Horseware rambo reflexskydd?

Alexandra_W

Trådstartare
Har någon provat HW Rambo reflexbenskydden? (Rambo reflective night rider boots). Mest intresserad hur de är i passform, storlek och hållbarhet?

Är ju onekligen enklare ha reflexerna inbyggda i benskydden än behöva köra dubbelt.

Har inte testat HWs så där har jag ingen aning men jag köpte Hööks-skydd förra veckan med inbyggda reflexer. Helt OK passform och man syns. Jag köpte senskydden men det fanns även för bak såg jag. Prisvärda i mitt tycke.

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 464
Senast: Niki
·
Utrustning Så var det den där tiden på året igen - insekterna är på väg att vakna till och de första gängen mygg har spanats in på ridturerna i...
Svar
16
· Visningar
2 736
Senast: Liten
·
Hästvård Jag har såklart läst runt både här och i böcker och visst jag har haft häst i dryga 35 år. Men lägger man till att de sista 17 åren...
Svar
5
· Visningar
1 777
Senast: Mimsan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur