trasdokka

Trådstartare
Har funderingar på att prova Horsehage till hösten. Någon som har erfarenhet av detta och dessutom vet om det säljs någonstans i närheten av lilla sketna :smirk: Karlskrona ??
Tacksam för alla svar ....
 
Sv: Horsehage

Jag använder det som "nödfoder" om jag skulle behöva stalla in någon häst under sommaren.
Alla hästar jag provat det på äter det med god aptit och det är lätt att hantera. Men det är väldigt dyrt per kilo och man är bara garanterad vikten om man köper det pallvis. Närmaste återförsäljare verkar vara
Stallbyggen i Sölvesborg
 
Sv: Horsehage

Vi använder oss av Horse Hage hela året. För vi har ingenstanns att förvara hö, så vi har dom stående på pall bakom stallet. Jag tycker det fungerar jättebra, man är garanterad bra och jämnkvalitet, hästarna gillar det.
Det är dyrt men är tyvärr enda lösningen för oss som bara har tre hästar i stallet.
Vi köper ifrån brunsbergs och får det hemlevererat tillsammans med spån och torv en gång om året, så kostnaden per månad för mig blir 875:- för ensilaget samt spån o torv.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: misswilma
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 329
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hej, någon här med erfarenhet av provtagning på mugg? Några frågor isåfall.🙂1. Hur länge hade hästen haft mugg innan det togs prov? 2...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp