HorseGuard Pro damask

escade

Trådstartare
Någon som har provat dem? Ser ut att vara lika BoT s dressyrskydd. Vill ha ett par heltäckande skydd som tål att hästen stryker sig.

min kompis har dessa och är väldigt nöjd, så jag skal köpa dom också... Jag har gjort mig av med alla mina vanliga skydd efter studiet med temperaturen kom fram. (dessa låter nämligen benen andas och hennes häst blir inte alls svettig som av vanliga skydd med dessa) och där kommer inte så mycket grus och annat skit upp i dessa (vilket va et bekymmer innan). Vissa kanske tycker jag är nojjig, men jag känner bättre safe than sorry ;)

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
445
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 222
Senast: JennyLz
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka