Horse1, hästkanalen

Sv: Horse1, hästkanalen

Jag tycker kanalen är urkass rent sagt och jag kommer att avsluta efter denna månads abonnemang.

Inget vidare utbud och det som de visar som är mest intressant för min del finns att ta del av via vanliga kanaler på tvn eller andra playtjänster..de är inte alls så ensamma som de påstår.

Jag vill ha en mer playkanal om jag skulle fortsätta, dvs jag vill kunna se allt/hela utbudet när jag vill och inte bara vissa för jag hatar att vara bunden till tider.

Sen är jag oerhört missnöjd över att de visar/visat program som inte stöds av svenska djurskyddslagar. När de sedan kritiseras av detta, ger de inte ett enda svar tillbaka..och värst av allt, inte plockade bort kanalen.
I mina ögon är det totalt oacceptabelt och därför inte en tjänst jag tänker stödja eller betala för
 
Senast ändrad:
Sv: Horse1, hästkanalen

Jag tycker kanalen är urkass rent sagt och jag kommer att avsluta efter denna månads abonnemang.

Inget vidare utbud och det som de visar som är mest intressant för min del finns att ta del av via vanliga kanaler på tvn eller andra playtjänster..de är inte alls så ensamma som de påstår.

Jag vill ha en mer playkanal om jag skulle fortsätta, dvs jag vill kunna se allt/hela utbudet när jag vill och inte bara vissa för jag hatar att vara bunden till tider.

Sen är jag oerhört missnöjd över att de visar/visat program som inte stöds av svenska djurskyddslagar. När de sedan kritiseras av detta, ger de inte ett enda svar tillbaka..och värst av allt, inte plockade bort kanalen.
I mina ögon är det totalt oacceptabelt och därför inte en tjänst jag tänker stödja eller betala för

via deras hemsida har du tillgång till hela utbudet dygnet runt! :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
910
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 390
Senast: Tuggben
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 556
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 919
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp