Horse1, hästkanalen

hljomalind

Trådstartare
Har precis skaffat ett tv-abonnemang där bland annat horse1 ingår.
En del av er har säkert haft kanalen ett tag nu. Vad tycker ni om kanalen? Nån speciell serie ni rekommenderar/inte rekommenderar?
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Har nog missat nåt nu visste inte ens att det fanns nåt sånt... Finns den på webben?
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Har nog missat nåt nu visste inte ens att det fanns nåt sånt...

Finns även en till "ny" svensk hästkanal, Horse & Country.

Jag har Comhem som har den kanalen, har funderat på att ta med den bland mina valfria kanaler, men har inte blivit av än.
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Kl
Vilka bolag sänder kanalen? Vi har boxer mellan inte hitta den i deras utbud.
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Finns även en till "ny" svensk hästkanal, Horse & Country.

Jag har Comhem som har den kanalen, har funderat på att ta med den bland mina valfria kanaler, men har inte blivit av än.

passade en gård i julas som hade H&C :love: *10000, skulle egentligen plugga inför tenta men blev mest slöande framför tv:n :p.

gick en terrängtränings serie som var väldigt lärorikt och sen så såg man såklart alla saddle club avsnitt ^_^, och förundrades över hur de lyckades hålla ridskoleponnyerna så blänkande rena :P
 
Sv: Horse1, hästkanalen

*knapplånar*
Är det någon som vet om kanalen funkar i iPad?
Appen verkar ju bara finnas till mobiltelefon och det lär knappast fungera att kolla på webben via paddan eftersom det garanterat krävs Flash Player.

Den bärbara datorn är inget alternativ då den är uråldrig, klumpig och saknar HDMI-ingång för att kunna kopplas till TV.
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Det flesta apparna för iPhone brukar ju funka även på iPad, och det står i appens info att den är kompatibel med iPad. (Men jag har inte testat)
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Njä allt är ju relativt. Finns många appar som är kompatibla med iPhone men inte iPad :)
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Ohhh jösses, nu blev jag knäsvag och pulsen ökade markant!!! Menar ni att vi med boxer kan se Horse1 på Ipaden?!?!!?!!? Jag trodde det var kört men nu vet jag vad jag isf ska ägna mig åt i helgen. Halleluja!!!!:D:p
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Nej, Boxer har inte Horse1 och även om de skulle haft den skulle du nog inte kunna se den på iPad.
Men köper du abbonemang på kanalen på nätet så kan du se den på iPad, kolla deras hemsida.
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Jag är ganska säker på att hon menade att vi som har Boxer (som inte har Horse1 i sina abonnemang) kan se kanalen i våra iPads istället :)
 
Sv: Horse1, hästkanalen

Tack för tipset! :)

Tyvärr pajade vår uppkoppling efter ett dygn så vi fick bara en liten försmak av det hela. Får vänta på att de lyckas skicka hit en tekniker och kolla ledningarna. Men jag hann i alla fall se en sydafrikansk film som hette "riding tornado", och en rolig ridäventyrsdokumentär.

Horse&country verkar också sjysst, synd man inte kan ha den också.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
910
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 390
Senast: Tuggben
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 556
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 919
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp