Hörrni ni som ville pilla råtta!

gul_zebra

Trådstartare
Det blir av med Uppsalautställningen ändå! :bump:
Får se om nån råtta hänger med eller inte, ska inte ställa ut så det beror på vilken tid vi kommer vara framme :banana:

Sv: Hörrni ni som ville pilla råtta!

Hurra :banana:
Kommer dit!
Ska bli kul att ses live :bump:

JAAA så roligt!!! :bump: :banana: BUKETRÄFF, BUKETRÄFF!
När var det nu igen???

Ooo yäää! :banana:

Måste kolla hur tidigt vi är där och när vi kommer åka. Så vet jag om jag ska ta med mig nån råtta eller inte, måste ju igenom friskkontrollen också :D Men nån bebis blir det icke :devil:

Ja det får man hoppas, för annars kommer jag ändå och förpestar er tillvaro :devil:
Iofs, bebbe skulle ni ändå inte se så mycket av om jag tog med nån. De är för vilda och skulle väl bara hoppa iväg bland folket :angel: Gammeltanterna är iaf lugna och vet att man ska hålla sig till matte oavsett hur mycket folk stimmar (eller hur toanödig man är) :angel: :D

Hoppas nån av dina sötnosar får komma med, men annars finns det nog tillräckligt många där för att tillfredställa gosbehovet!

då har jag två med i den redan ;) min poalre vill också hänga på, men hon är anonymare egentligen ;)

Jaa :banana: Henne ska jag åka ut och klappa på någon dag, om bara lilla ägaren kan komma ut på msn så jag kan berätta det för henne :rofl:

Skitskitskitskitskit! Blir inget ändå, vet inte varför :(

(Ingen som ska bila från borlänge till uppsala och tillbaka och vill dra med sig en gul zebra? :angel: )

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Cactus
·
Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
994
Senast: jemeni
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 530
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama