Hoppträns

Pinkilly

Trådstartare
Ok vad säger ni....

Jag har köpt en ny hoppsadel som är mörkbrun och ska leta ett snyggt träns att ha till då utrustningen jag har sen tidigare är svart. Jag har nu hittat ett jag tycker är jätte snyggt, men... kan man ha ett brunt träns med bred nosgrimma och vit fodring till hoppsadeln eller "får" man bara ha det till dressyr :p

Sv: Hoppträns

Är det liknande denna färg? eller mörkare?
23440953.jpg

Klart du får ha "dressyrträns".. men snyggast är ju att "fullfölja" hopputstyrseln :) om nu din häst funkar med pullargrimma så är ju det rätt snyggt! och glöm inte fårskinnspadd under nosplattan :):)

Lite mörkare tror jag, som mörkaste delen på sadeln. Fast jag kan ha fel oxå kan ju vara svårt att se när man kollar på internet.

Ja jag velar lite men är lite feg att köpa pullar för jag har köpt två tidigare men de har inte passat min pålla, XF har varit för stort och full har inte suttit bra... jag är så kluven...

Det låter ju bra, du tycker att man får ha det :)

Jag har velat köpt ett sånt svart men det har inte blivit av och nu såg jag det här bruna och tänkte :love:... fast som sagt det är ju ett brunt träns till hoppsadeln jag ska köpa nu så jag kan inte (får inte :angel:) ta det svarta till dressyr outfiten för jag måste behärska mig och inte köpa två träns.

Så ja jag är vääldigt sugen på att köpa det :love:

Bara inte folk kommer tycka att jag ser rolig ut som kommer med "dressyr-träns" till hoppningen... :eek:

Det viktigaste är väl ändå att DU tycker det är snyggt?!

Jo det är väl klart! :D Skulle jag vara säker så skulle jag såklart inte bry mig men jag har inte sett ett sånt träns till hoppsadel så jag vet inte om jag kommer tycka att det passar ihop jag vet bara att jag :love: tränset

Lite mörkare tror jag, som mörkaste delen på sadeln. Fast jag kan ha fel oxå kan ju vara svårt att se när man kollar på internet.

Ja jag velar lite men är lite feg att köpa pullar för jag har köpt två tidigare men de har inte passat min pålla, XF har varit för stort och full har inte suttit bra... jag är så kluven...

har du testat olika modeller? stl kan ju vara lite olika från märke till märke :)
Jag tycker iaf att det är snyggt med en hel hopputstyrsel :):)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 473
Senast: Ragdoll
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka