hopptränare

S

Skylab

har ni flera som ni hopptränar för, eller tränar ni bara för en och samma?

Sv: hopptränare

Jag har bara en för annars är det lätt att dom säger olika och så vet man inte vad man ska göra.. :crazy:
Men jag ska prova en ny och se om jag lär mej mer hos henne/honom eller om det går bättre.

Det är väl klart en nackdel kanske. Men den jag tränar för nu, tränar själv för den andra jag ska börja träna för också. Oj, blev lite luddigt :p
Men de är bra på olika delar så därför behåller jag båda :)

Har 2 som jag hoppar för, tycker det kanon bra för de säger så kloka saker båda två... sedan har jag tränat för Micke Sultz nångång ibland när han kommer upp...

brukar bara träna för en åt gången, men sen tränar man ibland för andra men då är det ofta kurser eller reservplatser. Men jag tränar iofs för mamma också, men hon räknas inte (men är ett bra kompliment då tränaren brukar prata om vad jag behöver träna på och vad hon ska kolla på och kan därför hjälpa mig hemma med samma saker)

Jag har en tränare, men kommer det ågon bra gäst tränare som jag tycker om, så bruka rjag vara med.
Har dock avverkat många tränare genom tiderna. av dem så finns det två tränare som är mina klara favoriter, bla så tränare jag får en av mina favvoriter nu, och kommer att göra det länge, länge till...

Hejsan! Jag har en hopptränare och en dressyrtränare som funkar kanon! Men ibland tränar jag för andra också vilket ju är nyttigt och bra. Det som andra inte ser kan man kanske få hjälp av av andra. Kram! :banana: :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hopptränaren Marlene Smith har avlidit. Dottern och hoppryttaren Sissela Smith minns henne. – Hon är den största orsaken till att jag är...
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Gunnar
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 724
Senast: Nevermind
·
Hästvård Hästen hade kolik i söndags, inte tarmvred men påväg, väldigr ont, hade ej druckit som hon borse. Vet kom och gav dropp och hjälpte...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världscupen i hoppning från Stuttgart. En anrik, utmanande deltävling som alltid brukar locka de främsta ryttarna – med flera svenska...
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gamla trotjänare

Hund, Katt, Andra Djur