W

wallerie

:angel: hej! jag vill ha lite tips på min hoppning så jag ska lägga in en film! ni får jätte gärna kommentera och je mig råd! tål kritik. men rdan nu innan passar jag på att säga att jag tog min dåligaste film för att få så mkt tips o råd sommöjligt!
jag hoppar inte på riktiga el höga hinder och jag vet att jag är förstor för min lilla älskling! så nu har lite blivit sagt iallafall och hoppas ni hittar riktigt mkt att komentera:)http://www.youtube.com/watch?v=bArHw0DWlbE
tackar för kommentarer:rofl:

Sv: hopptips

Det är lite svårt att se på filmen.... Du får gärna ägga upp en till....
Men som sagt så är du väldigt stor på honom :crazy:

Jag är inte så bra på att kommentera, men jag tycker det är bra att du använder galoppbom :D

jo.. jag håller med någon av de föregående talarna.. du ser väldigt stor ut på lilla ponnyn...

Du har inte funderat på att byta till en större ponny? :)

Du har inte funderat på att byta till en större ponny? :)
ja ponnyn är ju inte min och jag tror inte ägaren skule bli så glad om jag bytte ut henne :) men jag har faktiskt börjat fundera på att ta en d-ponny på foder. skulle gjort det för länge sedan om inte allt var så dyrt!:( vi får se det blir nog en annan ponny över sommaren iallafall:banana:

tyckte d gick liite fort:crazy: men jag e ju långsam:rofl:

a hon e lite snabb :) men det är nog mest för att hon är så liten och tar så korta steg. sedan måste hon ju hålla farten uppe om hon ska orka kuta runt med mig på ryggen;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har skrivit två trådar här på Bukefalos tidigare och känner att jag måste få skriva av mig. Ni har varit så hjälpsamma i mitt...
Svar
6
· Visningar
1 953
Senast: Happimess
·
Utrustning Hej, nu vill jag ha lite råd av buke-experterna ;) Jag har en 8årig c-ponny, som vid hoppning kan bli rätt stark, speciellt vid...
Svar
11
· Visningar
2 800
Senast: Sandra78
·
Hoppning Har en hemsk hopprädsla. Det räcker nästan att det ligger bommar på marken för att det ska knyta sig i magen på mig och jag spänner mig...
Svar
4
· Visningar
2 186
Senast: Klarabara
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka