Sv: Hoppsan.

På vagnen så satt det dessutom 4 personer. Blandat stora och små..

tragiskt!!

jag sätter återigen in denna påminnelsen om baksele och bra sele:

Senast ändrad av en moderator:

Hur f*n kan bröstan/selen flytta sig så där :confused:?
Stackars hästar :o Någon som vill göra ett program om körning som skall sändas på tv ? :idea:

Mvh
Eran Emma

*KL*

JAJAJA!!

Nu räcker det om kommentarer om min häst va!

Kanske inte ser så bra ut men jag lovar att inte ta med mig Peter Harrysson och Cindy nästa gång!

Ja, men jag visade ju dig HUR man skulle dra spännbandet runt röva på hästen så bröstan inte skulle åka fram.

*kl*

Näää nu tycker jag mig ana en negativ stämning här. Nu letar vi bra saker på bilden i stället!!! Eller hur? Annar blir ju Trygg som äger hästen och Åke som valt utrustningen ledsna och det vill vi ju inte.

Sååå om man bortser från selen och de lååååånga hovarna var det ju en söt ponny! :bump:

Liknande trådar

Utrustning Jag går och drömmer om en egen hästtransport även om behovet kanske inte är akut och där finns gott om trailer i närheten att låna...
2
Svar
33
· Visningar
2 502
Senast: MalanMjöl
·
Övr. Barn För några månader sedan så hade vi en tråd där det diskuterades om amning fungerar som preventivmedel (om någon kommer ihåg den). Det...
2
Svar
23
· Visningar
3 219
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Min sambo är (har blivit) hästintresserad sen han träffade mig,han har varit med ut och ridit flera gånger,och han hanterar hästar på...
2
Svar
33
· Visningar
4 062
Senast: bellabus
·
Körning Lägger in en bild på Åke framför en timmer kälke. Både skaklarna och kälken är ledad på alla håll. (kan ni sluta skicka pm nu?:o)...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama