hoppsan..!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare trollfaksen
  • Startdatum Startdatum
T

trollfaksen

vad det har varit livat värre i gamla svedala när faksen åker bort på semester! Järvsödito svårt sjuk ( jo vi hörde det ända bort i yankeeland men ytterst sporadiskt och inga detaljer), olycka på rättvik med min favoritleif, a2virus, lascaux galopp mm mm mm....
Blev lite bestört över löptiderna over there, det va fn va det springs fort av di där hästarna där - och så kom man hem och ser att E3kvalen minsann gick lika fort om inte fortare...känns lite som att man inte har på banan att göra snart om inte hästen kan 1.12 i debuten ????? :( :idea: men då får man väl se till att dom gör det då!

Det är inte värt att äka bort :angel: Ang lascaux så tappade han travet ca 50 från mål.pratade ned tränaren efterloppet och det lutar att han får vila ett tag .han ska även bli genom kollad av vet.

Dom snabba tiderna på gävle är ju inte så ovanligt.

:D Nää, det märker jag...hästarna här hemma har formtoppats under min semester, ingen kan springa saktare än 1.20.. :devil: har en stalldräng som absolut inte kan se fördelen med att motionera saktare än så.. :devil: :devil: vi är en aning gramse på varandra för tillfället.
Ang. Lascaux; gjorde han illa sig? det såg inte alltför trevligt ut säger dom som såg det. Om jag fattat rätt så tog han ett par galoppsteg, innan bakbenet vek sig? Såg en norsk kalblodshingst göra nåt liknande en gång, vid rtg såg man sedan att han fått en spricka i kotan bak, hoppas att det inte var ngt sådant som hände!! :( :( :(

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka