H

hoppryttare_Miró

vad betyder
A:0/A:0?
A:0?
A:1a?

tacksam för svar:)
tack i för hand:banana:

Sv: hoppning

A:0/A:0 = Två faser, först grundomgång (fas 1) och om man är felfri i grunden får man fortsätta direkt(om det inte står ngt annat) i omhoppning på tid (fas 2) Det som är felfriast och snabbast i omhoppningen vinner.:)

A:0 = Omhoppning från början. En bana som är lite längre än en grundomgång utan omhoppning där man ska rida hela banan så fort som möjligt.

A1:a = Först rids grundomgången och de som är felfria hoppar omhoppning när alla har hoppat.

Hoppas du förstår:D

Sv: hoppning

The_grinch skrev:
A:0/A:0 = Två faser, först grundomgång (fas 1) och om man är felfri i grunden får man fortsätta direkt(om det inte står ngt annat) i omhoppning på tid (fas 2) Det som är felfriast och snabbast i omhoppningen vinner.:)

A:0 = Omhoppning från början. En bana som är lite längre än en grundomgång utan omhoppning där man ska rida hela banan så fort som möjligt.

A1:a = Först rids grundomgången och de som är felfria hoppar omhoppning när alla har hoppat.

Hoppas du förstår:D

A då tack så mkt:)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Läser en artikel i tidningen där en man belåtet berättar hur han slutat jobba, flyttat från storstaden till en mindre stad. X hade...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 218
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Emma Byström är ridlärare och C-tränare i dressyr. När det är dags för hoppning är kontrollen för henne A och O – här delar hon en...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka