Hoppning är jättekul

G

guzzi my love

Alla måste nog tycka hoppning är kul?:rofl: Hoppning är jätte kul men dressyr går bra det med.Hästhoppning är nog roligas ändå tror jag.Det är kul med ponny med.Men häst är roligast!Vad tycker ni är roligast häst eller ponny i hoppning??:D

Sv: Hoppning är jättekul

guzzi my love skrev:
Alla måste nog tycka hoppning är kul?:rofl: Hoppning är jätte kul men dressyr går bra det med.Hästhoppning är nog roligas ändå tror jag.Det är kul med ponny med.Men häst är roligast!Vad tycker ni är roligast häst eller ponny i hoppning??:D

jag har hittils bara själv tävlat ponny i hoppning hästen min ör fortfarande för ung, :smirk: men tycker båda verkar väldigt roligt, hoppningen är juh den självklara sporten, enligt mig iaf! Däremot åker jag runt på väldigt många stor häst tävlingar dock svårare klasser. väldigt roligt :D

Jag tycker också hoppning e de helt klart roligaste :D fast jag tycker att det är roligare att hoppa ponny... men det kan ju också bero på att min ponny e en nren naturbegåvning som ÄLSKAR att hoppa... det kan ju förståss bero på!!

Alltså jag måste bara tillågga att jag inte tävlar så mycket... bara klubbtävlingar och lite så där...

jag har bara tävlat ponny och tycker det är skit skoj, men fälttävlan är klart roligast!!!

Fälttävlin är nog roligt men jag tycker det verkar lite farligt :crazy: Att hindren inte går att riva :crazy:

mmm hoppning *älsk älsk*, har tävlat hoppning både på stor häst å ponny, och kan nog inte göra någon större skillnad, båda är roliga på sitt sätt!!
Fältävlan är absolut jättelattjo, men det gäller att man vet vad ens häst klarar!!
Iof är dressyr väääldigt roligt med, när det går bra!! :D:D:d

Jag tillhör väl kanske en av de få som kan klara mig utan hoppning.
Kan väl vara kul att hoppa emellanåt, men är inget nödvändigt. Jag hoppar kanske en eller två gånger per år.

Ojsan jag skulle typ dö då:rofl: hihi men jag rider mycket dressyr för båda mina sköthästar är dressyrhästar men med den ena hoppar jag 1 gång i veckan kanske 2 ibland :p

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 618
Senast: BornAgain
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
588
Senast: Mli
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka