Hoppmeeting i Rättvik!

M

memmalotta

Någon som ska dit? vilken dag/klasser? skriv gärna sen efteråt vad ni tyckte om tävlingen överhuvudtaget, både ris och ros! :D kräm

Sv: Hoppmeeting i Rättvik!

jag hade tänkt åka men orkade inte över påsken o klasserna stämde inte riktigt.
hade velat ha 130 båda dagarna :D

hehe jag va där å kolla... :D min pålle behöver liite mer träning.... :crazy: ;) :)

hehe, okej ;) vad tyckte du om arrangemanget? vi vill gärna höra vad vi kan förbättra, och gärna höra vad som var bar så vi går på rätt spår! :D

jag va där igår. tyckte att alla var trevliga och gillade ridhuset. men banan i 1.20 va lite knepig tycker jag. va däremot mycket bättre i 1.25. lite trångt på framhoppningen i ridhuset också men det funkade.

banbygget kunde vi inte gör nått åt, vi var glada att vi hade en banbyggare :p håller med om att vissa banor var lite knäppa på olika sätt.... jag satt i domartornet, så jag såg collectingringen, och jag medger att en var lite trång, men det var ingen som klagade, som tur var. ingen som tävladesom kan gesina åsikter om tvlingen, banan, hindren, sekretariatet mm..? :)

Haha, bara för att ingen svarar så kan jag göra det, nog för att du vet vad jag tycker. :D

hehe, okej ;) vad tyckte du om arrangemanget? vi vill gärna höra vad vi kan förbättra, och gärna höra vad som var bar så vi går på rätt spår! :D

Vem e du??? :) haha!! känner jag dig??? :D

nää... vänta lite... hmm... kommer du från leksand???

Senast ändrad av en moderator:

skit också! då vet jag inte vem du e :cry: först tänkte jag på att det va rättvik som arrangerade den tävlingen, sen komm jag på att de va leksand ;)
Jag kommer ifrån rättvik, så vi bor i allafall nära varandra :D
ska du till rättviks tävling i helgen då???:d

jag va där, hindrena och själva platsen va jättefint! underlaget var kanon, och ljust och fint! däremot banorna var inte de bästa. men annars var jag helnöjd! bra framridning ute oxå, gott om plats!

Jag var där! Tyckte det var väldigt bra:) Bra underlag, roliga banor och väldigt trevligt bemötande!
Synd bara att pållan inte behagade hoppa den dagen:cool:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: shebeen
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Grazing
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar