Annie_92
Trådstartare
Jag har väl aldrig varit så jätte-intresserad av hoppning och kanske det är just därför som jag inte tycker att jag har utvecklats särskillt, men nu har jag plötsligt fått för mig att jag ska bli riktigt duktig på de!
Så nu vill jag ha tips för att utvecklas inom hoppning, hur ni sitter innan, under och efter ett hopp med både händer och ben, står ni i fältsitts hela tiden under en bana eller bara över hindret o.s.v. Ja vet, behöver verkligen en instruktör först och främst igentligen, men jag har valt att ta det i denna ordningen för att förhoppningsvis inte skämma ut mig alltför mycket när jag väl rider för en. haha..
Tänkte först inte ta med bilder, men hittade 2 gamla (dock löjliga) hopp.
Inget ni behöver gå efter..
Med bomlös sadel på min runda baskjir!^^
Barbacka förrförra sommaren på foderhästen Amigo..
Och ja, jag kollar så att hans man är nog välryktad. kan man inte göra det mitt under ett hopp??
Kom just på att dom här bilderna har gått långt över min gräns "för pinsamt att visa", men whatever...
Så nu vill jag ha tips för att utvecklas inom hoppning, hur ni sitter innan, under och efter ett hopp med både händer och ben, står ni i fältsitts hela tiden under en bana eller bara över hindret o.s.v. Ja vet, behöver verkligen en instruktör först och främst igentligen, men jag har valt att ta det i denna ordningen för att förhoppningsvis inte skämma ut mig alltför mycket när jag väl rider för en. haha..
Tänkte först inte ta med bilder, men hittade 2 gamla (dock löjliga) hopp.
Inget ni behöver gå efter..
Med bomlös sadel på min runda baskjir!^^
Barbacka förrförra sommaren på foderhästen Amigo..
Och ja, jag kollar så att hans man är nog välryktad. kan man inte göra det mitt under ett hopp??
Kom just på att dom här bilderna har gått långt över min gräns "för pinsamt att visa", men whatever...