Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att....Det beror på hur mycket pengar jag hade. Vore jag rik skulle jag ta Casall annars i tur och ordning Kannan och Vivant
Moffsan, har du koll på hur Vivant förärver sig? Vet inte hur gamla de ädlsta är, har inte lyckats hitta någon infoEftersom mitt sto väntar föl med Vivant så Vivant!!
Casall e dock en drömhingst o håller med cirkus, vore han inte så förbaskat dyr hade han varit nr 1...
För att....
Kannans förärvning är tveklöst mycket bra. Frågan är om man tror att det kan bli bättre med Cassal, snyggare, kanske lite rappare, men bättre?Jag har redan bestämt att mitt sto går till Kannan. Jag tycker att hans facit med avkommorna i EM förra året säger rätt mycket. Han ligger tvåa på världsrankingen som fadershingst förra året. Vivant känner jag inte till tillräckligt för att ens vara på korta listan
Kannans förärvning är tveklöst mycket bra. Frågan är om man tror att det kan bli bättre med Cassal, snyggare, kanske lite rappare, men bättre?