Hopphingst förslag!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare akktern
  • Startdatum Startdatum
A

akktern

Jag har ett sto e, A´Khan Z (Alexis-Pilot) - Triumph DH. Alexis är efter Alme. Lite krångligt att skriva stammen! :confused: Hon är 166 cm i mkh och ganska rejäl utan att vara grov. Hon har ett underbart temperament och rör sig riktigt bra, älskar att hoppa men är inte tävlad så mycket pga skada. Det är därför vi ska betäcka henne. Så jag vill ha en hingst som inte lämnar för stort, som hoppar bra, har bra temperament och gärna rör sig bra. Den ska ha bra benställning också. Snälla, någon som har förslag?? Det är första gången vi försöker oss på att betäcka. :crazy:

Quite Easys avkommor stämmer i regel in på det mesta du önskade dig. Det kanske vore något?

hmm.. :confused: Jag får ta och spana in honom :) Nån som vet hur avkommorna till Aerline H har blivit?? Han är ju så snygg! :love:

Liknande trådar

Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 777
Avel Har ett välhoppande dressyrsto efter Briar och sedan fullblod på mödernet. Vi vill gärna lägga på en hopphingst för att få ett rent...
Svar
17
· Visningar
2 178
Senast: Långnos
·
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 538
Senast: Stina12
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 334
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar