Hoppande travare!

S

Sacramento_Song

Söker folk med hoppande travare som är u:Damita Sus eller e:Songcan.
Skulle också vilja veta hur högt hästen hoppat :banana:
Mitt sto hoppar än så länge 90 cm men kan högre.Har inte hoppat så mycket på sista tiden då jag tränat massor av dressyr med henne. :rofl:

Sv: Hoppande travare!

Jag har också fel stam. Men jag tävlar med min i hoppning. Jag har tävlat som högst 80cm :d . Men jag är bara 11 och jag bara tävlar i en liten klubb osså kan jag inte så mkt :( men jag ska vara med i km i stilhoppning nästa år i den klubben. Och det är 90 :eek: Jag vet inte om jag vågar men jag ska försöka. Min häst kan nog det. Hon kan säkert mer endå. :D och jag älskar henne :love: hon e cool :cool:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 110
Senast: zarmino
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 549
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2