Hoppa över löp

cirkus

Trådstartare
Min lilla tik har löpt var sjunde månad, som en liten klocka. Nu är löpet plötsligt uteblivet alternativ försenat.

Vad kan det bero på ?
Är det vanligt ?

I övrigt så är hon precis som vanligt

Sv: Hoppa över löp

Min tik hoppade över sitt löp en månad när vi skaffade valp i huset. Förr löpte hon var femte månad innan valpen, nu har hon kört var sjätte månad en tid. Får se hur hon gör vid nästa löp.

Min förra hund som löpte som en klocka fick cystor invid livmoderväggen vilket ledde till uteblivna löp.

Jag vet flera tikar som hoppat över löp, vad det beror på vet jag dock inte mer än att de kan påverka varandra.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Jag undrar när en tik brukar få en regelbunden löpcykel? Min tik, en golden, hade sitt första löp ganska sent. Hon var då 15...
Svar
3
· Visningar
321
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
593
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
467
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka