Tror det är första gången jag hört Henrik vara helt nöjd.
Oj! Då måste det verkligen ha varit bra! Han hittar alltid något att kritisera sig själv för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det är första gången jag hört Henrik vara helt nöjd.
Oj! Då måste det verkligen ha varit bra! Han hittar alltid något att kritisera sig själv för
Jag tänkte just vilken bättre kommentator Lotta blir när hon har nåt vettigt att bolla med! MariaAlltså vi ska väl inte tjata mer om Anna-Maria vs Maria, men om SVT läser här... Så skillnad nu! Maria noterar att flera river i trekombinationen och frågar Lotta varför det är så. Anna-Maria hade nog bara ojat sig över att folk rivit...
Hoppas du kan se den intervjun sen, så ovanligt att se honom glad och med glittrande ögon. Han är ju nästan "hemmaryttare" för mig, så jag låtsas att jag också känner honom. (han brukade träna på vår ridbana för tusen år sen).
Jag tänkte just vilken bättre kommentator Lotta blir när hon har nåt vettigt att bolla med! Maria
Nu måste jag erkänna att jag också ojade mig rätt rejält.
Kollar på den tyska och det var lugnt här med. Förklarade lite om säkerhetsgrimman som alltid ligger redo etc.Jo, men ingen gick upp i falsett och skrek, utan lugnt förklarade vad som hände på banan; att hästen var lugn och ryttaren uppe på fötterna.
Ja härlig runda verkligenJag blev helt glad av kinesiskan!
Åh blev så glad för den kinesiska tjejens skull!
Jahapp då har man googlat. Ironiskt att det heter skydd.Vad är teknikskydd, kan nån tänka sig att förklara för tant?
Jag tänkte fråga samma sak, men får väl också googla då.Jahapp då har man googlat. Ironiskt att det heter skydd.