Höpåsar "färger"

Sv: Höpåsar "färger"

Oki! Maskot finns inte på någon hemsida? Vet inte om det finns någon affär här uppe som säljer dessa..

Jag har både från ikea och hööks, men föredrar faktiskt mina svarta stora från rusta (tror jag?).

Jättelätt att fylla eftersom dom kan stå själv, så får man plats med hur mycket som helst.
Tror jag ska ha några rosa och gröna liggandes någonstans också, men vet inte vart jag köpte dom.

Jag har gula IKEA-kassar men dom är så gula att dom typ lyser så man tröttnar på dom :angel:

Har en från agria den e jätte fin blå med deras typ streck djur :D

Oki! Maskot finns inte på någon hemsida? Vet inte om det finns någon affär här uppe som säljer dessa..

Jag var inne och kollade efter den idag (för din skull :D) men den är inte i bruk längre... :( Kollade upp ett telefonnummer som de hade tidigare också, men inte heller det är i bruk. Googlade men hittade nada... De kanske inte finns längre? Enstaka butiker kan ju ha kvar höpåsarna i sortimentet ändå.

(Ja, jag har ett starkt detektivarbetesbehov, okej? ;))

Jag var inne och kollade efter den idag (för din skull :D) men den är inte i bruk längre... :( Kollade upp ett telefonnummer som de hade tidigare också, men inte heller det är i bruk. Googlade men hittade nada... De kanske inte finns längre? Enstaka butiker kan ju ha kvar höpåsarna i sortimentet ändå.

(Ja, jag har ett starkt detektivarbetesbehov, okej? ;))
Du är väldigt söt du, tack för att du tog dig tid o kollade upp iaf! :bow:

Hehe, jag letade upp en gammal Stallboken från 2004 för jag bestämt ville minnas att där fanns en annons, och jag hade rätt! Konstigt vad man minns märkliga saker... :rofl:

Gör det gärna för din häst är så fin! :love:

Ring till Svensk Ridsport i Kungsbacka (0300-72558), jag köpte mina rosa Maskot från dom.

Lycka till!

Diana

Oj, lite fel..

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag kan inte bestämma mig :crazy: Någon som vill hjälpa? Mitt stackars hår byter färg så ofta som möjligt... Och nu är det dags igen... 2 3
Svar
47
· Visningar
10 738
Senast: WS6
·
Tjatter Det finns en julklappstråd, så varför inte en julrimstråd? Och allting blir så mycket roligare när man skriver "Den Stora" framför...
Svar
5
· Visningar
1 545
Senast: LindgrenV
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·
Hemmet Insidan i mitt hus är inte riktigt klart. Jag har hittills bara tapetserat sovrum och vardagsrum, resten är fortfarande helt i vitt...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31