Höpåsar "färger"

bollen__

Trådstartare
Globus har ju höpåsar i svart,grönt,rött och blått.

Finns det några andra märken som har roliga färger? Jag är sugen på typ rosa, lila eller nått sånt.
Allt utom IKEA-blått är trevligt iaf.

Har inte hittat nån sida där man kan köpa Globuspåsarna heller, Bole hade dem men där fick man inte välja färg :morr:

Är det nån som har nån rolig färg på sina höpåsar? Släng gärna in en bild också ;)

Sv: Höpåsar "färger"

Jag har rosa, men ingen aning vilket märke! Tror dock att det är Globus!?
Har tyvärr ingen bild!

Diana

En i stallet har påsar från Toys R Us. Blåa i grunden men namnet är i massa färger.

Jag köpte röda på Coop! :D

Annars har jag funderat på de rutiga vedkassarna som säljs i järnhandeln, men de är högre i formatet och inte lika vida som IKEA- och Coopkassarna.

Coop?! :D vilken avdelning? Låter ju som ett kap, så slipper man beställa!

Jo jag hittade den sidan till sist! Men fick för mig att frakten var rätt dyr där? fast nu har jag inte kollat men.. blir dyrt om man bara ska ha påsarna, hittar inge annat på den sidan!

Helst vill jag ha rosa påsar.. tror att de är rosa.. och har en plastficka man kunde stoppa en lapp i.. men vet inte...

jag har sett sånna rosa med plastficka, men dom var i tyg.
dom blev äckliga jättefort. eftersom tyget drar åt sig fukt måste dom hänga på tork efter varje användning, annars blir det mögel.

Jaha, ja då är det inget å ha för våra står ute under natten.. suck.
Har gekås såna påsar? typ i nån färg?

Har en sån rosa från Gekås ,i tyg med plastficka. Inget att ha stående ute under natten men funkar bra i stallet. Tycker inte de blir värre inuti än de mer plastiga.

Coop?! vilken avdelning? Låter ju som ett kap, så slipper man beställa!

Jag köpte dem inne på Präntaren i Strängnäs, vet inte vilken "variant" av Coop-butik det är? :o Coop Extra, kanske?

De hängde iaf på ett par ställen i butiken, kostade 15:-/st.

De är exakt lika IKEAs, men de är röda och har Coop-loggan invävd i handtagen istället.

Jo jag hittade den sidan till sist! Men fick för mig att frakten var rätt dyr där? fast nu har jag inte kollat men.. blir dyrt om man bara ska ha påsarna, hittar inge annat på den sidan!

De har bland den billigaste frakten rent allmänt. Men du ser frakten innan beställningen slutförs. De har inte en enhetsfrakt, utan frakten beror på vad du beställer.

Okej, då vet jag. Kanske ska kolla om det är nått mer man hittar där då. Känns ju lite fånigt att betala frakt för typ 2 påsar á 22kr st liksom.

maskot påsar är bland annat rosa..

Så nu att du redan fått tips om Maskot påsar.. vet att HP i helsingborg säljer dem..

Senast ändrad av en moderator:

Jag har svarta och mörkmarinblå som jag köpt på Gekås där det står "Morgon" , "Middag" och "Kväll" på passar mina färger i stallet perfa ;)
(från Maskot som finns i rosa bland annat)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag kan inte bestämma mig :crazy: Någon som vill hjälpa? Mitt stackars hår byter färg så ofta som möjligt... Och nu är det dags igen... 2 3
Svar
47
· Visningar
10 738
Senast: WS6
·
Tjatter Det finns en julklappstråd, så varför inte en julrimstråd? Och allting blir så mycket roligare när man skriver "Den Stora" framför...
Svar
5
· Visningar
1 545
Senast: LindgrenV
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·
Hemmet Insidan i mitt hus är inte riktigt klart. Jag har hittills bara tapetserat sovrum och vardagsrum, resten är fortfarande helt i vitt...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31