Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och då tänkte jag på schabraken.Kan vara bra att ha några extra nu i sommar och Hööks reashabrak ligger i ungefär samma prisklass som från Horze.Så,vilka är bättre?
Jag har aldrig köpt shabrak från horze, men eftersom att jag bor ca 5 minuter från affären (både horze och hööks) så har jag varit och kännt på kvalitén.
Horze verkar iallfall ha ngt bättre, det är värt pengarna om man inte ska ha dom varje dag.. för då blir dom nog ganska lätt urtvättade!!
Men det är absolut värt de 65;- för ett hoppshabrak, om man hellre köper flera stycklen och slänger dom eftersom.
Jag dskulle varken köpa ett från hööks eller horze, men det är ju upp till dig..
Off topic....ursäkta!
Menar du att du bor i Uppl. väsby?
Där vid elgiganten Hilton/scandic (har bytt namn nåra ggr :smirk: )
där var tumbleweed, f.d horselife (tror att de e där horze ligger nu) och hööks ligger?
Japp de gör jag, eller jag bor precis på gränsen mellan rotebro/uppl väsby..Och det tar 5 minuter att cykla till infra city.
Perfekt om man behöver handla!
Min pappa och hans sambo bodde där (grimsta by) i 4 år, så jag pendlade mellan blekinge och väsby ganska ofta...var nog oftar vid infra city än hemma i stan.... :smirk:
Dom från Horze är ju snyggare iaf iom att dom har kantband i avvinkande färg.
Men jag funderar på att köpa ett blått från Hööks nu då dom var så billiga och ha på distasn. blått är ju våran färg.
Fick ett svart schabrak från HÖÖKS av brorsan som han köpte när HÖÖKS öppnade i Bredden....
Det är fortfarande svart trots en hel del tvättar, och om man bortser från några mushål så har det inte ändrat sej någonting sen det köptes...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...