Sv: Hööks vår/sommar 2012
Typiskt att jag inte tänkte på att prova barnstorlekarna i softshellvästen provade XL men det var ju viss drunkningsfaktor över den om man säger så.
Som vanligt så råkade jag ju bara få med mig en hel hög med saker därifrån ändå

inte bra det här med rea precis innan Fbo. Men vissa saker kunde man ju bara inte motstå halva priset blir alltid så trevliga priser
Skulle ju bara köra in och köpa det marinblåa shabraket med röd kant som jag spanat på ett tag och nu när det var på rea var jag ju bara tvungen att köpa det.
Av någon anledning så blev det väldigt mkt mer saker med hem förstår inte varför det alltid slutar så
Det marinblåa shabraket fick sällskap med en matschande mössa så nu slipper de frysa om öronen...
Regnkläder behövs alltid i detta väder så vem kunde motstå helhals regntäcken (horsepower) för 350 kr tre stycken sådana följde med hem.
När man står och velar mellan tre olika träns vilket man skall ta och samtliga är på 50% så finns ju risken att man till slut tar alla tre med hem

ett CH dunmore, ett CH Cavan och ett CH Sommerset råkade vist följa med hem de var ju dock inte så stora i stl upptäckte jag här hemma men de gick på de med lite mindre huvud.
Sen vem kunde motstå de supermjuka shortchapsen i anilinskinn för 225:- vips var ett par sådana också i högen tillsammans med ett par tävlingstoppar och en väst. Tror jag skall förbjuda mig själv att köra till Hööks reor blir av någon anledning så himla dyrt för att komma ut därifrån. Får verkligen hoppas att Fbo är lika värdelöst i år som ifjor när jag hade mitt billigaste år någonsin därnere och istort sett inte hittade någonting.