Hööks träns??

Lollan

Trådstartare
nån som har detta tränset från hööks?? :banana:
håller det bra, hur känns materialet?? mm mmm...
det är ju ganska billigt (329) så man undrar ju hur kvalitéen är... :smirk:
:bow: :bow:

Har ett sådant träns...första gången det blev lite blött av regn så blev det väldigt hårt i lädret. :crazy:

Men det är väl som de säger...man får det man betalar för...ibland lönar det sej med kvalitetsgrejor istället! ;)

jo det är snat men även om det inte är så dyrt så kan det va bra ändå:
mitt träns ett svart med mässing spännen pris:329 kr hur bra som helst tål alla väder håller sig mjukt och fint :love:

jag köpte ett pullarträns (kastajnfärgad) på rea på hööks...då kosta d 129 (!) d hade kostar ca 600 kr.. :D
men ja tog bort nosgrimman så d ser ut ung fom ett Westernträns nu :rofl:

Jag har det tränset fast jag har tagit bort nosgrimman, har det som hackamoreträns. Visst är det stor skillnad i läderkvalité jämfört med mina andra träns, plastigare pch hårdare, (Hubertus, Stubben, Morris & Nolan) men som slit och släng i skogen duger det. Haft det i 1.5 år och det har ej tappat färg, blivit hårdare än det var som nytt och då har jag ridit med det i regn ett par ggr och ej putsat på det överdrivet.

Har inte tränset, men det verkar väl okej.
men den ljusa färgen är orange i verkligheten :crazy:

Jag har det som är londonfärgat och det har hållit färgen. Är lite orangevarning på det men det är rätt läckert på vår tigerskäck med koludd på hackets nosgrimma. :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 166
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
734
Senast: Lisen82
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
924
Senast: Ajda
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
977
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka