Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån mer än jag som köpt det (svart stalltäcke för 649:-) och tycker att det "fladdrar" kring bog och lår? Det verkar inte vara så bra fomsytt, om man säger så...
Är det min häst det är fel på eller har nån annan råkat ut för samma sak?
jo, jag har ett sånt tilll min häst också. och jag har samma åsikt som dig om det. Men har inte reflekterat så mkt över det då de flesta täcken hänger löst kring bogarna på min häst..
Men jag tycker det verkar vara stort i storleken. jag har 135 på mitt, och om jag "tar bort" halvhalsen, så är det ändå 2-3dm längre än andra 135cm täcken..
Men förutom detta så är jagmycket nöjd med täcket! Lajen har haft det nu hela vintern, och inte en skråma *ta i trä* även fast han brukar strimla stalltäcken....
Har ett Superfit Rain också, 135 cm, sitter som ett tält!!
Därför köpte jag 125 på detta täcke. Passar mycket bra, förutom att det bildas "volanger" vid alla 4 benen...
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Lantbruksdjur Alltså, äggfärger är ju otippat roligt! Vi hade från början bara Hedemoror, men nu har vi en salig blandning och vi köpte också avelsägg...
Foder & Strö Min häst hade kolik för många år sedan vid två tillfällen
Han har sedan dess alltid fått ljummet/varmt vatten i boxen. Dricker jättebra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.