Hööks Showmaster Damasker

nice and happy

Trådstartare
Dom vita med lurv i för 149:-
Hur är dom i strl? Stora små?
Har en ridhäst som har full, men M i veredus skydd.
Veredus skydden är ganska stora i stlv va? Så han skall kanske ha L i hööks skydden?

Sv: Hööks Showmaster Damasker

Min pålle är väl i normal storlek på benen och på honom satt medium fram och large bak perfekt. Tycker nog att dom går åt det större hållet men allt är ju relativt, har inte provat veredus, däremot så har jag full i ett par Eskadron flexisoft senskydd som oxå passar perfekt.
Hoppas att jag var lite till hjälp i alla fall..:idea:

Jag tycker de är ganska stora i storleken.

Min häst har typiska medium/cob-ben, och SM-skydden i stl M som jag köpte först var alldeles för stora för frambenen.
Jag fick köpa ett par till i stl S, och flytta M-skydden till bakbenen.:)

hur lyckades ni att öht sätta på dom??? :crazy:

klämde på dom på hööks och fy s*atan vad stela och hårda dom var.....

Jag har M i veredus till den ena hästen och L till den andra.
och jag köpte M till fram och L till bak i Showmaster damaskerna och de var för stora för den lilla hästen man satt bra till den stora.
Så jag tycker att de är stora i storlek.

Liknande trådar

Anläggning Familjen har 3-4 hektar skog som vi inte riktigt vetat hur vi ska ta tag i sen vi flyttade in för 8 år sen och var orörd i minst 10-15...
Svar
7
· Visningar
1 249
Senast: Dorinda
·
Övr. Katt Hejsan! Inte hittat svaret på det här någonstans så tänkte att det fick bli en ny tråd. Jag har en katt på åtta månader som har ett... 2
Svar
27
· Visningar
2 426
Senast: Lii
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna... 24 25 26
Svar
516
· Visningar
23 898
Senast: qitis
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
3 994
Senast: Barrel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka